Social Schools

Communicatie tussen de ouders/verzorgers en Obs de Esmarke vinden wij enorm belangrijk. Daarbij hebben wij als doel om u zo snel en zo direct mogelijk te informeren over de activiteiten en ontwikkelingen op school.

Om dit te realiseren werken wij met de service van Social School waarmee wij in staat zijn u zowel via e-mail/app als, indien gewenst, via SMS te bereiken. Ook biedt het ons de mogelijkheid u via de schoolkalender sneller en beter inzicht te geven in de activiteiten op school.

In het kort ontvangt u via de service van Social Schools de volgende voordelen:

• sneller en directer contact via e-mail/app en, indien gewenst, SMS
  • nooit meer berichten kwijtraken door de beschikbaarheid van een online archief
  • inzicht in de actuele contactgegevens van klasgenoten voor ouders die dat willen
  • altijd een actueel overzicht van de activiteiten op school middels de online schoolkalender
  • naast de primair verzorgenden ook eenvoudig andere verzorgers (grootouders, buren, bso) toe te voegen

Voor u als ouder/ verzorger zijn er geen kosten verbonden aan het gebruik van deze service. Het enige wat we u vragen is om regelmatig in te loggen en uw gegevens te beheren waarmee we u kunnen bereiken. Verder vragen wij u om na het ontvangen van de activeringscode uw kind(eren) eenmalig te activeren. Heeft u al kinderen op een school die gebruik maken van Social School? Dan heeft u geen nieuw account nodig en kunt u eenvoudig uw kind toevoegen.

Inloggen Social School

Social Schools App IOS